O ολοκληρωμένος έλεγχος του οχήματος είναι υπόθεση ζωής... είναι υπόθεση της KTEO AUTOSAFE
Επιβατικά Ιδιωτικής Χρήσης (Ε.Ι.Χ) και Επιβατικά Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ)
Φορτηγά, Λεωφορεία άνω 3,5 τόνων
Ελέγχονται τα καυσαέρια του οχήματος σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία και συγκρίνονται οι μετρήσεις που προέκυψαν με τα επιτρεπτά όρια (σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία).
Έλεγχος Φρένων
Έλεγχος Σύγκλισης- Απόκλιση
Έλεγχος Συστήματος Ανάρτησης
Έλεγχος Φώτων
Ελέγχονται τα σημεία του οχήματος που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία καθώς γίνεται και έλεγχος πιθανών ελλείψεων του οχήματος, για εκτίμηση της κατάστασης διαφόρων μερών του αυτοκινήτου (καθρέπτες, προφυλακτήρες, λάστιχα, πυροσβεστήρας, φαρμακείο κλπ.)
Εισάγονται όλες οι μετρήσεις και τα αποτελέσματα του ελέγχου και εκτυπώνονται.
Ο πρώτος τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ γίνεται 4 έτη μετά από την ημερομηνία ταξινόμησης του καινούργιου οχήματος και στη συνέχεια επαναλαμβάνεται κάθε 2 έτη.
Όταν τα οχήματα δε τηρήσουν τους προβλεπόμενος χρόνους ελέγχου , τότε τους υποβάλλονται πρόστιμα εκπρόθεσμου τεχνικού ελέγχου.
Εφόσον ένα όχημα προσέλθει για έλεγχο 3 εβδομάδες πριν έως και μια εβδομάδα μετά την ημερομηνία χορήγησης της 1ης άδειας κυκλοφορίας θεωρείται εμπρόθεσμο και υποχρεούται να πληρώσει μονάχα το κόστος παροχής υπηρεσιών του Ι.ΚΤΕΟ.
Πέραν των παραπάνω ορίων, το όχημα θεωρείται εκπρόθεσμο και υποβάλλεται στο κανονικό κόστος παροχής υπηρεσιών Ι.ΚΤΕΟ συν ενός ειδικού τέλους που καθορίζεται από το κράτος.
Το ειδικό τέλος (e-παράβολο υπέρ του δημοσίου) καθορίζεται από τις ημέρες ή τους μήνες καθυστέρησης του ελέγχου.
Όταν ένα όχημα “κοπεί” στον τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ, τότε υποχρεούται σε επανέλεγχο με αντίστοιχες χρεώσεις (επανελέγχου) και προστίμου σε περίπτωση που δεν τηρήσει τους χρόνους εμπρόθεσμου επανελέγχου.
Γραφτείτε στο Newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για ό,τι αφορά στην KTEO AUTOSAFE.